Keresés:
Horgász.hu
Keresés a blogokban:

Korábbi bejegyzések:
 

2009. 07. 25. Hogyan etessek !!EREDMÉNYESEN!! nagy pontyra? Etetőanyag, adalékok aromák stb.




Az én etetési módszeremmel idén csak egy pár kisebb potykát sikerült horogra csalnom. Válaszotokat előre is köszönöm!
 

76 hozzászólás
2009. 07. 25. 13:45
Patrik Patrik adatlapja Hello! Próbálj csak szemes kajával(erjesztett vagy forrázott kukorica) etetni. Esetleg pelletet(12mm vagy nagyobb) is tehetsz közé de inkább halas ízesítésüt, mert ezekre inkább nagyobb pontyok mennek. Meg aromában is csak büdöset vegyél(Van Den Eynde-seefoodcocktail).
2009. 07. 25. 13:47
Patrik Patrik adatlapja Ja és még az hogy a horogra aromába áztatott(nem muszály, de így nagyobb esély van halra) pelletet tegyél hajszálelőkén.
2009. 07. 25. 19:44
takacs robert takacs robert adatlapja Ha kimondottan nagyokat szeretnel fogni,akkor terj at a bolylis horgaszatra.
2009. 07. 25. 21:41
Marko Marko adatlapja köszönöm ! megfogadom a tanácsotokat!
2009. 07. 25. 21:44
Marko Marko adatlapja És ha bojlizom akkor is be kell etetnem és ha igen akkor mivel?
2009. 07. 25. 23:46
takacs robert takacs robert adatlapja bojlival kell etetned,es azzal is horgassz.de en ebben nem vagyok valami nagy hozzaerto,mivel tobbnyire folyovizen horgaszom,de kerj tanacsot koko-tol,o tobbet tud errol.
2009. 07. 26. 10:33
Patrik Patrik adatlapja Hello! Jobb a bojli, mert nagyobb jön rá, de persze a méretétől függöen. Úgy etess bojlival, hogy azért legyen benne némi keménykukorica is. De fontos hogy tartsd be azt hogy mindig ugyan abban az időpontban etess.(ha egynap 6 kor etetsz, akkor másnap is)Meg még annyi, hogy 3-6 napig ne horgássz a helyen. Mert megszokják hogy nem bántják őket azon a helyen. Sok sikert görbűljön!
2009. 07. 26. 18:25
Koko Koko adatlapja Szia.
Ha elszánod magad a bojlizásra készülj fel rá hogy elég drága buli.
Azokon a vízeken ahol a halak nem ismerik elég macérás dolog,az pedig hogy a bojlit a nagyok eszik az hülyeség a 1kg-os is ugyanúgy megeszi mint a 15kg-os.
Kezdjük avval hogy ahol horgászol ismerik e a halak a bojlit,mert ha nem sokkal olcsóbb és hatásosabb a kukorica és a tigrismogyoró.
Az arómákkal is vigyázni kell mert ha nem megfelelően használod pont hogy elriasztja a halat.
A bojlikról csak annyit hogy amik valamire való golyok azok 2500-4000ft-ig kaphatóak és külön technikát igényelnek,különben csak csalódás fog érni.
2009. 07. 27. 11:28
Marko Marko adatlapja kösz a tanácsokat!!
2009. 07. 27. 11:35
Marko Marko adatlapja De nem tudtok vmi olcsó de jó bojlit? mert sajna a megspórolt pénzemből kell gazdálkodnom, és valljuk be az összeg nem veri a csillagos eget:))De ha nincs olyan bojli akkor erről is lemondhatok.
2009. 07. 27. 15:19
Koko Koko adatlapja Szia.
Mint írtam hiába a bojli ha nem vagy tisztába hogy kell vele horgászni!
Nam azt mondom hogy rögtön bijlis bot és nyeletós orsó kell,de a végszerelékeket nem árt ha ismered.
A bijli legegyszerübb filkinálása a horgon ha stronfo (szilikon gumi) előkére teszed de ehez bl kell fűzőtű.
Ha az előkéd úgy kötöd hogy már rajta van a bojlinak az előke akkor pedig még stopper is kell.
Szarintem próbáld inkább a pelleteket olcsóbbak is és majdnem(sőt néha)ojan jók mint a bojli.
2009. 07. 27. 15:44
gimmo gimmo adatlapja Koko mikor mehetek lomtalanitani a padlás?? :-))))))
2009. 07. 27. 15:57
Marko Marko adatlapja Köszi Koko!! megfogadom.A szereléket ismerem csak a csalizással meg az etetéssel nem voltam tisztában.
2009. 07. 27. 18:10
Koko Koko adatlapja Etetni a leg jobb a csónak-ha nincs akkor maradnak a PVA termékek.
Ha messzire horgaszol(50m-felett) akkor javaslom a PVA zsinort vagy szalagot,ha kozelebb akkor jöhet szóba a PVA zacskó v háló de arra nagyon ügyélj hogy vízet na kapjon semelyik mert rögtön oldódnak,sőt vannak aromák amik szintén oldják a PVA-t.
2009. 07. 27. 18:21
Koko Koko adatlapja Gimmo.
A padláson lévő dolgoknak már csak eszmei értékük van ugyan de mindeggyik köcölékhez valami emlék fűz.
Természetesen a lomtalanítást csak képletesen említettem hisz még soha nem adtam el semmit a régi dolgaimból sőt talán még csak el sem ajándékoztam belőlük.
Van pár orsóm amiket alkatrésznek szedtem szét,és van pár bot amiket szintén ismerősök botjai szervízelése címen szedtem szát.
Ha esetleg orsó alkatrész v pótdob kellene azt nagyon szívesen eljuttatom neked,v ha teleszkóp botba kell tag azt is.
Ha késsz a ház végre lessz eggy külön becaszoba a nyugdíjas szerkók felkerülnek a falra a fotókkal meg a rengeteg könyv és ujság,saját privát revir lessz csak nekem.
2009. 07. 27. 18:33
gimmo gimmo adatlapja Koko

nya ezt akartam hallani.Csak bactatni akartalak.Ezzel én is igy vagyok,hogy nem tudnék megszabadulni töllük.Ezek olyan emlékek ahogyan irod hogy azt nem lehet kitörölni az agyból.
2009. 07. 27. 18:35
Koko Koko adatlapja Azért ha kell valami és van a felsoroltak közül szívesen elküldöm.
2009. 07. 28. 22:10
Patrik Patrik adatlapja Carp Zoom bojlik olcsók és igen jók!
2009. 07. 29. 15:19
Koko Koko adatlapja A bojlizásban a bojliknál egy dolog biztos,OLCSÓ HÚSNAK HÍG A LEVE.
2009. 07. 29. 15:36
gimmo gimmo adatlapja Patrik ahogyan elnézem nagyon nagy dumás vagy sokat ülsz a gép előtt.Nem,hogy inkább mennél és pecáznál gyakorlás képpen.Csak egy a baj sokmindent elfelejtesz amit olvastál.Nincs melette semmi gyakorlati háttér.Vagy csak azt hiszed hogy igen.
Ekkora baromságot rablózni fenéken két horoggal.Az is hülye aki leirta,de főleg az aki meg is fogadja a tanácsot ilyen sületlen baromságot.
De majd idővel sokmindenre rázizzensz ha lessz tapasztalatod,hogy nagyon sok sületlen baromságot irnak akár a haldorádón akár bár hol.
2009. 07. 29. 15:46
Patrik Patrik adatlapja Én alkalmaztam 2 horgot rablózásra és bavált az is. Nemtom hogy ezen az oldalon mér tekinti mindenki baromságnak! Igaz, ezt az írás alapján néztem. Mindenhol van egy adott horgászstílus. A Balatonon ez van!!! És szoktam ott fogni halat azokkal a módszerekkel, amiket ide leírok! Lehet,sőt biztos hogy még fejlődnöm kell(mert még csak 16 éves vagyok), de azér tudok horgászni.
2009. 07. 29. 15:50
Patrik Patrik adatlapja Biztos szar lehet a két horog rablózni, ha egy éjszaka 7 angolnát fogtam unokaöcsémmel...
2009. 07. 29. 16:10
Koko Koko adatlapja Látod,ha csak 1-horoggal próbáltad volna lehet hogy fogtok 10-14db-ot is.
Azért azt elmondom egy darabig mi is horgásztunk süllöre 2 horoggal,csak mi csúszó olmot használtunk alá-fölé horog.
Aztán mikor egy kb8-10kg-os süllőm elment mert a felső horog elakadt,na azóta csak 1-HOROG.
2009. 07. 29. 16:23
Patrik Patrik adatlapja Értem. Akkor ezért irja mindenki hogy baromság 2 horoggal rablózni...
2009. 07. 29. 16:52
takacs robert takacs robert adatlapja Ja a balatonba nincs akado,miert nem kotsz mingjart harmat,akkor lehet hogy harmasaval fogod az angolnat.
2009. 07. 29. 18:44
Patrik Patrik adatlapja Mert 3 horog gereblézésnek számít aztán "megbasz" érte a halőr!! Amúgy találkoztam ma egy pár balatoni horgásszal, mondtam nekik, hogy itt leosztottak a 2 horog miatt, azt csak röhögtek...
2009. 07. 29. 18:47
Patrik Patrik adatlapja Amúgy meg van akadó de mindegy.
2009. 07. 29. 18:56
takacs robert takacs robert adatlapja Nem baj,mi is csak rohogunk........
2009. 07. 29. 19:11
Patrik Patrik adatlapja Szerintem semmire sem megyünk a vitával. Mindenhol más a horgászstílus azt kész!
2009. 07. 30. 11:21
Kisteleki Márton Én általában 30 horgot kötök fel és felszántom a Balatont!
2009. 07. 30. 12:01
Patrik Patrik adatlapja Jó nem kell ám bunkózni bazdmeg! Arról nem tehetek hogy sokan a 2 horgot tesznek fel! Nem mindegy hogyan meg mivel fogja ki az ember azt a kibaszott halat?!
2009. 07. 30. 12:03
Patrik Patrik adatlapja Kibaszott horgon van a vita ezt se én kezdtem egyből letámadtak! 2 még szabályos akkor mi a faszt kell baszogatni hogy ennyit teszek fel??!!
2009. 07. 30. 12:04
Patrik Patrik adatlapja Inkább a bojlisokat kéne basztatni akik sokszor 6 bottal horgásznak!
2009. 07. 30. 16:45
Koko Koko adatlapja Öreg ha tudatlan vagy ne irogálj be,a bojlis fizet ha + botokkal horgászik és a megfogott halat vissza is teszi.
Inkább figyeld őket és tanulj tanuld meg tőlük a hallal való tisztességes bánásmódot,a halak szeretetét.
Ahogy olvasom írásaid van még mit tanulnod!
Trágárságokat írni azt már tudsz kisöreg de értelmes dolgot a horgászattal kapcsolatban sajnos nem nagyon.
Inkább csak olvasgass az úgyis rádfér!
2009. 07. 30. 20:50
gimmo gimmo adatlapja HÉÉÉÉÉ PATRIK mit képzelsz magadról!!!!!!!!!!!
Gondolkozz már el magadban vagy menjél innen a francba,De tudd azt mit beszélsz felnőtt emberekkel.
Javaslom neked a dedós blogot!!
menj oda.
Vagy ahogyan koko irta olvass és tanulsz legalább már ha nem horgászol és ilyen faszságokat irkálsz.
2009. 07. 30. 22:18
Patrik Patrik adatlapja Már felidegesített takács róbert azért irtam ezeket! Nem én kezdtem a vitát a rohadt két horgon! Azon vagyok hogy tanuljak még a horgászatról! Csak nem kellet volna beleszólni hogy hogy rablózok én! Tudom hogy nem kellett volna ilyeneket irnom, mert ezzel csak magamat járatom le, de nem kellett volna parálni a két horogért. Mert ugyanis azzal kezdődött a vita köztem és Takács Róbert között. Az a baj hogy néha nem gondolkodok amielőtt valamit is mondok vagy írok. Hát elnézést kérek mindenkitől.
2009. 07. 30. 22:28
gimmo gimmo adatlapja Szerintem attól kér elnézést akitől kell.És ne élj magyar ember módjára hogy először segberugnak utánna meg gondolkozol!!!!
éld a forditotját.
Itt olvashatol és tótárat forgatta közben.
abulhatsz kicsi részletekből is olyat amit lehet életed során nem fogod azt megélni horgászatban.De még már mi sem.Azokat a dolgokat mit peca melett tanult az ember.És nem a sz
2009. 07. 30. 22:46
Robesz Robesz adatlapja igen gimmo-nak nagyon igaza van!
jol beszél!
és megwan bocsátva(legalább is a remélem:))
és énis csk egy évvel vok fiatalabb nálad patrik csk 15 vagyok és 1éve miota teljesen elkezdtem horgászni folyamatosan szedem az infókat, búlyom a horgászkönyvek tonnáit és a neten szörfözgetek!
és 1év alatt megtanultam annyit amennyi éppenelég a horgászathoz de még mindig csk nagyon kezdő vagyok!
ne vitázzunk kérlek , én a horgászatban a pihenést a kikapcsolódást és a néhai izgalmat , a szépséget szeretem!
legalább mi horgászok ne vitázzunk, mert szeretem a horgászok társaságát, többségük békés rendes és jofej ember akik segítőkészek!
hát itt mindenki barát , segítsünk egymáson, és ha télleg nagy bakit követ el vki azt emberi módon(horgász módjára rendezzük le!:))
HÁT HAD GÖRBŰLJÖN!!!! :D
2009. 07. 31. 11:57
Patrik Patrik adatlapja Ebből az esetből tanultam, az biztos.
2009. 08. 01. 12:42
takacs robert takacs robert adatlapja Nem akartam kotekedni,de ez vegul is nem is volt vita.attol meg hogy masok ket horgot kotnek rablora,ne gondold hogy jol csinalnak valamit.Akkor valsz majd jo horgassza,ha nem azt nezed hogy masok hogyan fognak halat,hanem amikor masok nezik hogyTE hogyan horgaszol.
2009. 08. 01. 12:50
Patrik Patrik adatlapja Végül is én már így tanultam meg rablózni, hogy két horgot tettem fel. Aztán azt hittem hogy ez jó mert sokan így rablóztak.
2009. 08. 03. 22:35
Kisteleki Márton Én meg végképp nem akartalak megbántani... vagyis talán inkább mindenkivel poénkodtam amikor úgy összekapott mindenki az 1horog-2horog vitában; na azért írtam azt, hogy én 30 horoggal szoktam... szóval nem is elsősorban Patriknak szólt, hanem legalábbis mindenkinek akik itt írják az okosságokat (ezt sem kell mellre szívni, sajnos azt még nem találták fel, hogy hangsúlyt hogy írjon le az ember). Amúgy bátyámnak is bejött a Balatonon a kéthorgos horgászat, fogott is süllőt.
2009. 08. 04. 11:11
gimmo gimmo adatlapja Kisteleki nem azt kell nézni,hogy lehet két horoggal horgászni.Hanem a legnemesebb halra pecázol.És annak olyan tiszteletet kell adni hogy legyen esélye is.
Ez épp olyan mint a vadászoknál őzre sörétessel vadászni.Igaz ott tiltott.De itt is sokmindent kéne tiltani.Aki süllőre felteszi a két horgot az hushorgász és nem igazi spori.
2009. 08. 04. 11:32
Robesz Robesz adatlapja énsem akarok kötekedni, de Gimmonak igaza van:S
egyébként miben jobb a 2 horog?
miwan akkor ha pl. 2 hal megy a 2horgos rablószerelékre?persze ez elég ritka lenne, de tuti szakadás:S
és általában 2horogra is 1hal megy pláne rablónál....ezért egyszerűbb az 1horgos és egyszerűbb is elkészíteni:)
2009. 08. 04. 16:53
Kisteleki Márton Félreértés ne essék: én soha a büdös életben nem horgásztam süllőre két horoggal, és amikor említett rokonom horgászott, az egyik horgon kishal, a másikon kukorica volt (vagyis nem kéthorgos süllőzés volt). Szerintem ez egyáltalán nem esik egybe azon "vádakkal" amelyeket felhoztatok írásom ellen.
(Őzre sörétessel lőni meg nemhogy nem megengedett, hanem egyenesen hülyeség.)
Tehát félreértés történt... mondjuk igaz, nem fogalmaztam elég PONTYOSAN!
2009. 08. 04. 19
Robesz Robesz adatlapja én Patriknak szántam a 2horgos véleményem és nemakarok senkit sem támadni emiatt, Patrikot sem , én csak arra célzok, jobb az 1horog:)
egyébként Kisteleki Márton a rokonod hogy gondolta a kishal és kukoericát mert nekem valahoogy érdekesnek tűnk xD
2009. 08. 04. 20:33
gimmo gimmo adatlapja Kisteleki ekkora hülyeséget.Békés hal és rabló hal egyben,Na ne fárasszuk egymást hushorgász!!!!!!!!!!
2009. 08. 04. 21
Koko Koko adatlapja Sziasztok.
Uraim kövezzetek meg de speckó én rengeteg süllőt és kissebb harcsát fogtam már Háromfán úgy hogy 2-horoggal horgásztam,az ólom alatti horgon darabhal az ólom felettin pedig élő.
Rengeteg halat fogtunk így pedig aki járt már Háromfán az tudja hogy kemény terep.
Az 1-horog mellett azért döntöttünk a végén mert sok hal elment,és megfigyeltük hogy éjszaka a halak zöme mind az alsó horgon lévő darabhalat ette meg vagyis az élőhal nagyon ritkán kellet nekik.
A legvégén pedig teljesen le lett egyszerűsítve a süllős peca mert az úszós pontyozó pecán csak elhúztam az ólmot a horogtól kb 30cm-re rá a darabhal és mehet.
Reggel az ólmot visszahúztam a horog fölé 3-4cm re fel a kukorica és már jöhettek is a pontyok meg amúrok.
És leszögezem életemben nem ettem meg halat,csak a menyhalat!(Gimmo ezt poénnak szántam)
2009. 08. 04. 21:04
Robesz Robesz adatlapja na látod h jobb az 1horog:D
2009. 08. 04. 21:52
gimmo gimmo adatlapja Koko!! ne bactassál a menyhallal mert az idén bepótolom azt amit 49 év alatt elhalasztottam.
Lehet nekem is ameg a családomnak olyan kuriózum lessz a menyhal mint a törpeharcsa pörkölt.
2009. 08. 04. 23:17
Kisteleki Márton Ismét elmondom, hogy nem én horgásztam 2 horoggal egyszerre békés és ragadozóhalra. Mellesleg nem értem ezzel a módszerrel mi a baj, hisz eddig az volt a probléma, hogy milyen hülyeség 2 ragadozóhoroggal horgászni, meg hogy az etikátlan... most meg az a baj, hogy békés-halas a másik horog... szóval eredményes megoldás volt de azt is hozzátenném, hogy ez egyetlenegyszer fordult elő a rokonommal is az életben (mármint hogy ilyen megoldást választott... és egyből sikere is lett). Na mindegy. Kicsit elkanyarodtatok a témától, miszerint: hogyan kell nagy pontyokra eredményesen etetni... vagy mi.
Nem tetszik, hogy én csak egyszer beleszóltam poénból az építőjellegű beszélgetésetekbe (cseszegetésetekbe - kinek nem inge ne vegye magára) és azóta velem is kötözködtök egy olyan dologért amire még annyit se mondtam, hogy egyetértek vele. Csak tényeket mondtam. Ígérem többet nem írok ide, mert úgy látom itt a legtöbben igen sértődékenyek, holott semmi sértés nem volt a szándékomban (és ezt sem megsértődve mondom, csak úgy). Inkább megyek vissza a partra horgászni. (Bár ott sincs az embernek mindig nyugta, mert szinte mindig találkozik az ember más horgászokkal, akik ahelyett, hogy a maguk dolgával foglalkoznának odajönnek és elkezdenek okoskodni és egyáltalán nem azért mert segíteni akarnának, hanem mert jól esik nekik hogy okosnak hiszik őket - holott ők egész nap nem fogtak semmit mikor én már a sokadik nagyhalnál tartok...) Ezt se azért mondtam... szerintem ti is találkoztatok ilyen emberekkel a parton. Na görbüljön a bot!
2009. 08. 05. 00:10
Robesz Robesz adatlapja Márton nemsértődött meg sztem senki, miis csk a véleményünket, mondtuk és hát persze vkit meglepnek a fura módszerek dehát ízlések és pofonok...nemakar senkit sem cseszegetni:)
2009. 08. 05. 11:19
Patrik Patrik adatlapja Gimmo én elmondom neked hogy én húshorgász vagyok! Azért mert a Balaton nem agyontelepítve, és ha már olyan sokat költök a horgászatra, akkor azt a halat amit megfogtam (a súlykorlátozáson belül) azt jogom van elvinni és megenni!
2009. 08. 05. 12:24
Kisteleki Márton Én még annyit hozzátennék, hogy azért sem lehet engem konkrétan húshorgásznak nevezni, mert én egyszerűen nem ehetek halat, mert meghalok (megfulladok) tőle. Allergiás vagyok a halra! :) De tényleg... soha nem tudom meg, hogy milyen is egy jó halászlevet enni mondjuk...
2009. 08. 05. 13:18
gimmo gimmo adatlapja Márton sajnálom hogy igy jártál.De még ilyen betegségről nem halottam.
Mire vagy érzékeny??Ha állati eredetü fehérje érzékeny vagy akkor majd kinövöd.
2009. 08. 05. 15:06
Kisteleki Márton Nos az a helyzet, hogy általában az erősen olajos dolgokra vagyok allergiás. Nem ehetek diót, tökmagot, napraforgómagot, édesvízi halat (tengeri halra nem! vagy legalábbis attól csak viszketést érzek, de legalább nem fulladok meg...). Van olyan orvos aki azt mondta, hogy a halak bőre fenlot tartalmaz és én biztos arra vagyok érzékeny... és talán a sós víz ezt valahogy inaktiválja... mindegy: a lényeg hogy nem ehetek halat születésem óta. De azért horgászni szeretek... :)
2009. 08. 05. 16:36
Robesz Robesz adatlapja Én nagyon szeretem a halat, a kedvenc halételem a harcsapaprikás, de ha egymagam horgászok mindig visszaengedem őket=)
2009. 08. 05. 16:56
Patrik Patrik adatlapja Hát Márton nagyon rossz lehet neked. Ilyet én sem hallottam.
2009. 08. 05. 17:26
Koko Koko adatlapja Kedves Patrik.
Azért arra hogy húshorgász vagy ne légy túl büszke,természetesen mindenkinek joga elvinni a halat amit a megengedett kereteken belül fog,de ha te ezt azért teszed mert sokat költassz a horgászatra az szomorú dolog.
Szerinted mondjuk én most az utolsó turámon ahol a napijegy+csónakért fizettem 40 000ft a bijlik +etetnivalók amiket elhorgásztam kb20 000ft na és az egyébb cuccok ára,a te felfogásod szerint hány kg-halat kellett volna elvinnem haza?
Látod ezért kevés a hal a Balatonban mers sokan úgy gondolkodnak mint te.
Tudod régen vadásztam na az DRÁGA dolog,mégsem loptam el a vadat amit elejtettem,sokan azt tették meg is lett az eredménye.
A vadászatot pontosan a sok ujgazdag pöcs miatt hagytam abba akik pontosan azt mondták és tették mint te mindent ágyonlőttek és elloptak mert ők sokat költöttek a hobbijukra.
Már mondtam figyeld az IGAZI BOJLISOKAT( nem a húshorgászokat) tanuld meg szeretni és tisztelni a halat,ez a jövő(remélem) és most be is fejezem mert eléggé felhúztál a dumáddal!
2009. 08. 05. 20:04
Robesz Robesz adatlapja Koko hol fogtad a nagy harcsádat és miwel és mekkora volt?:D
gratula hozzá:)
szerelék?:D
2009. 08. 05. 20:11
Robesz Robesz adatlapja
2009. 08. 05. 20:13
gimmo gimmo adatlapja Koko köszi ,hogy ilyen szépen diplomatikusan megválaszoltál Patriknak mindent.Sajnos nekem van egy rossz tulajdonságom,hogy már keményeb választ akartam irni.de igy már nem teszem.
Koko 20 évig jártam a barátaimmal vadászni is.Igaz nincs vizsgám de maga a természet és a vadak magáért beszélnek.
A mult éven agusztus elején a barátom kilőtt egy kocát,és képzeld el nem jöttek ki vele a malacok akkor.és sajna csikosak voltak 2db.Erre mi egy héten minimum kétszer jártunk etetni őket.És ugy hozzánk szokott,hogy megráztuk a nejlonszatyrot és lesbe áltunk.Nem telett 5 perc jötek a malacok enni.Szeptemberig ezt tettük.és nem lőttük ki egyiket sem,de élvezet volt nézni hogy belefekszik a kajába és ugy eszik.Egy jó ismerősünk meg tudta ezt és ráállt a lesre és kilőtte.nya aztán kapott mindent a gyerek.
Patrik ilyen hozzállással soha nem lessz igazi horgász.csak husvadász.De hisz a mai sok fiatal nem fogjaa becsülni amink van.

2009. 08. 05. 21:03
Koko Koko adatlapja Szia Gimmo.
A botod nincs elfelejtve csak most sok a dolgom,de tartom a szavam!
A vadászat nekem 5-évig az életem volt nap mint nap sőt az öcsém erdész tehát ha akarnám most is űzhetném a sportot csak sajnos ez már nem az amire engem 1995-környékén az öreg vadászok tanitottak.
Természetesen fiatal koromban én is nagy spiller voltam a horgászatban de a sors olyan emberekkel hozott őssze akik megtanítottak arra hogy a horgászat nem csak a halfogásról és evéséről szól.
Persze én is szoktam hazavinni halat,hazudnék ha mást mondanák,ez természetes csak az nem mindeggy hogy mennyit és miért.
Adtam már el halat is ez is igaz,de az elmult 5-évben inkább csak fénykép és puszi aztán vissza a vízbe.
Tudod az is lehet hogy azok az eszközök amik nekem vannak és kimondottan csak a halak megóvására szolgálnak ,hát lehet hogy többe kerültekmint mondjuk a Patrik egéssz pecacucca.
Én gyermekkorom óta horgászom,míg a haverok a diszkókat járták éjszaka addig én a harcsákat kergettem és sosem bántam ezt.
Most 1-éves a kisfiam és persze szeretném ha ő is pecás lenne,csak nemtudom hogy lesznek e még halak a vizekben amiket majd ő is megszállottan kergethet mit az apja annak idején.
Nekem a horgászat sok dolgot adott ezért úgy érzem most nekem kell viszonoznom pár dolgot,és ez ott kezdődik számomra hogy tisztelem a halat és óvom.
Robesz kérdezed mekkora a harcsa-hát tényleg pontosan nemtudom de kb40kg,Háromfán fogtam és nem ő volt az eggyetlen.
A mai világban a sok gond+munka mellet becsülöm csak igazán azt a pár nyugis napot amit pecával tölthetek,és tudod talán ez is a gond hogy a mai fiataloknak erről fogalmuk sincs hogy mit jelent.
Most is allig várom a 20-kát végre megint pár nap peca és nyugalom!
2009. 08. 05. 21:35
Robesz Robesz adatlapja Hát gratulálok hozzá:)
és Háromfán horgásztavon vagy hol?:)
2009. 08. 05. 21:37
Robesz Robesz adatlapja egyébként én azthiszem már megtanultam tiszelni a vizeket halakat, mindig visszaengedem amit tudok...mert tudom h mennyire kevés már a hal:(
sajnos amikor legjobb barátomma pecázok mindig hazakell vinni a halat és nemtom megakadájozni=(
2009. 08. 05. 21:53
Patrik Patrik adatlapja Koko, azért kevés a hal a Balatonba mert lehalásszák.Meg sok az orvhorgász és orvhalász. Én amúgy nem azt mondtam büszke vagyok mert húshorgász vagyok, de szeretem a halat, és hamár megfogom(nagy nehezen) akkor hazaviszem. persze van olyan amit visszaengedek.
2009. 08. 05. 21:55
Robesz Robesz adatlapja de áááá annyira bosszantanak a halászok:@ méért kell?
2009. 08. 06. 13:54
gimmo gimmo adatlapja Koko a mostani fiatal horgászok szerintem azt a multat amit anno mi megéltünk azt sosem fogják tudni bepotolni.Hisz a számitógép,internet játék.És nem beszélve tul van már minden dramatizálva.És nem beszélve,hogy nincs türelmük hozzá csak szeretnének mindent.
természetesen csak végezd a dolgod.
A héten szabin vagyok,hogy kipecázzam magam de megint a dunai áradás közbeszólt,elöntött megint mindent.Odaveszett az etetett helyem is a kisdunán.Na meg hogy megtudták,hogy fogdosom a pontyokat már lesem tudtam oda ülni mert mindég elfoglalják.
Azt hiszem hogy a nagy spoller legyen az ember sokat kell tanulni mire nagyjá növi ki az ember magát.
Sok nagypontynak,meg süllőnek adtam már én is puszit mert tele volt ikrával.Pedig én is elvihettem volna és megettük volna.
Ha rajtam mulna én változtatnék a ivási tilalman elég drasztikusan.Csak lehet sok ember nem értene vele egyet.
az is igaz a mümajer tavakon nincs tilalom,az rendben is van,de az hogy nagy vizeinken amin lenne az utánpótlás kikéne tolni a tilalmat.Példa ponty: aprilis1-jullius31 ig.sokat lehetne igy megtartani.
Nya görbüljön.
2009. 08. 06. 15:27
Robesz Robesz adatlapja Pénteken leutazok megint Balatonszemesre, kívánjatok szerencsét:)
2009. 08. 06. 15:46
Patrik Patrik adatlapja Értem, most megint én vok a rossz, mert elviszem a halat... Ha néhány ember, itt, inkább megveszi a boltban mint hogy amit kifogott azt vigye haza ám legyen. Koko a halkímélős cucchoz annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy én nem látom értelmét a sebfertőtlenítőnek(láttam olyan videót amin a ponty kagylót eszik, és az úgy felvagdosta a száját, hogy csupa vér volt minden), a pontymatracnak(telepítéskor 3-4 méterről csapódnak egymáshoz meg a vízbe). De ez az én személyes véleményem, ezért lehet nyugodtan utálni. És Gimmo, azért vannak a haltenyészetek, hogy legyen utánpótlás. Amúgy meg ha a Balcsin fogok pontyot, (persze a 4 kilósnál nem viszem haza a nagyobbat) azért azt jobban megeszem, mint a tesco-s iszapízű zsíros pontyot. Na Robesz sok szerencsét!
2009. 08. 06. 15:48
Patrik Patrik adatlapja Azt felejtettem a kagylós mondathoz még odaírni, hogy ahhoz képest a horogszúrás semmi.
2009. 08. 06. 16:37
Koko Koko adatlapja Látod Patrik itt kezdődnek a bajok ,had kérdezzem meg -azért mert mások lopnak azért te is lopsz?
A pontymatracot pedig igen is kötelezővé tenném,mert nincs annál gusztustalanabb mikor szegény hal a földön vergelődve veri őssze magát sérül a nyálka rajta (ami miatt könnyebben betegszik meg) és bármennyire is furcsa de belső szervi sérüléseket is szerezhet ami után tuti elpusztul.
A sebfertőtlenítő pedig minden külső sérülés fertőtlenítésére jó,de ezt neked nem taglalom.
A horog pedig nem csak megböki,hanem komoly sokkot is okoz a halnak,szerinted miért van nálunk ennyi külföldi pecás?-hát azért mert sok unios ország már tiltja bizonyos horgászmódszerek-csalik és felszerelések alkalmazását.
Azt pedig mondtam már hogy nem az a baj hogy elviszed a halat mert szereted és megeszed csak tudni kell hogy mikor miért és mennyit.
Tavaj voltam a Balatonon,ahány dobás annyi hal,igaz mind keszegek voltak de rengeteg,nem hiszem hogy kevés a hal csak talán megkéne keresni hol vannak!
Ja és a kagylót a halak a garatfogukkal és nem a szájukkal törik szét,amikor megeszik.
És azt gondold át hogy a kagyló vágja el a lábad vagy egy horog akadjon a szádba,szerinted melyik a fájdalmasabb?
2009. 08. 06. 19:42
Patrik Patrik adatlapja Ki mondta hogy én lopom a halat?! Pontymatrac csak annak kéne, aki visszadobja a halat. Én nem szoktam a földre letenni a halat a kezeben fogom. Tudom hogy a garatfoggal törik szét a kagylót. Am igen van hal, általában 30-40 gb keszegnél nem szoktam soha se kevesebbet fogni. De azok ahogy jönnek ugy mennek vissza. Csak néhányat viszek el. Amit egyszerre megtudok enni. Fagyasztóba soha sem volt eddig, vagy csak ritkán hal.
2009. 08. 06. 20:35
Koko Koko adatlapja Uram isten kisöreg,:a lopod a halat ...:az csak hasonlat volt(ha tudod hogy az mit jelent?)arra a megjegyzésedre hogy a matrac felesleges mert telepítéskor métereket repülnek a halak.
De inkább hagyjuk a dolgot!
2009. 08. 06. 21:33
Patrik Patrik adatlapja Szerintem is! Én ilyen horgász vagyok(mondom lehet utálni) ti meg olyan horgászok vagytok.
2010. 09. 09. 13:01
szabi13 igenis fonos a pontymatrac am pontyozáshoz amikor bojlizol büdöskukirocával szordmeg jol olcsóbb is mint a bojlipazarlásés az amur is felveszi ám szerintem a füzötkukoroca anyagilag és fogásba is jobb eredményt hoz
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz regisztrálnod illetve be kell jelentkezdned.

 

Belépés
E-mail címed:

Jelszó:


Elfelejtettem a jelszavam

REGISZTRÁCIÓ
Horgász pólók
horgaszpolo
Frissítsd fel hozzá a ruhatáradat is néhány
HORGÁSZ PÓLÓVAL!

 

Címkék:

 SALMO Sting S9F BL   zöldponty   jutterbug   fekete szinű hátonúszó   látoképi telepités   területi engedély holt duna   Rapala Jointed Shad Rap JSR07HTP    Surf Eurostar D-Max   drávai horgászhelyek   Abu 804 FD   mernyei   SPRO Carp Detective 2 darabos szett   sok a horgász kevés a hal   Rutilus alburnoides   Mecsek   külföldi ingyenes filmek   duna-vögyi   mezőkövesdi horgászbolt   csalai horgásztó   antwerpen   Körösszakál horgásztó   ENERGOTEAM Botvilla fénytárolós hagyományos bothoz   PELZER Neon White Pop Up Bojli   zig 

Vissza a főoldalra - Impresszum - Adatvédelem - Copyright - Kapcsolat - Média ajánlat - Hibabejelentés - Honlap térkép