Horgász.hu
Keresés a blogokban:

Korábbi bejegyzések:
 

2013. 12. 28. Teleszkópos pergető botok vásárlása


Tanácsot szeretnék kérni vásárláshoz !

Üdv. mindenkinek !
Pergetni nem jó teleszkópos bottal. Ezt tudom, de a szükség törvényt bont. A szállítás miatt fontos a max 60 cm összetolt hossz.
A dobósúly max 40 g lenne, a hossz 2,4 m.
Néztem pár botot ,de nem tudok semmit sem a gyártókról sem az adott botról.
- Balzer Diabolo Wave Mini Tele Spin 240 5 - 45 g
- RON THOMPSON Tyran N-Series Tele 8'''' 240cm 10-40g
- ALCEDO PRIDE TELE SPIN II 240 10-40g

Minden tanácsot segítséget előre is köszönök !
 

47 hozzászólás
2013. 12. 28. 14:09.0
madred Szia!
Köszönöm a gyors választ.
Láttam ilyen utazó botot, de végül az is több részes. Igaz viszont hogy jó rövid darabokból áll.
A lényeges különbség a Balzer és a másik két bot között, hogy a Balzer gyűrűi ragasztott két talpas, a másik kettőé kötözött egy talpas ( nagyobb keverőgyűrűs ) kivitelűek.
Ráadásul a Balzer a drágább és a legrövidebb szállítási hossz is az övé.
2013. 12. 28. 15:21.0
Kartal Kartal adatlapja Szia!
Nekem a Ron Thomson bot tetszik a legjobban. A külcsín alapján. Nem tűnik olyan vastagnak mint a Balzer blankja.

Azt meglehet tudni, hogy mi az a "szükség", ami miatt teleszkopikus botot szeretnél használni?
2013. 12. 28. 17:34.0
Feri Szia!

Én úgy gondolom,hogy,ha csak úgy tudod megoldani a szállítást,hogy teleszkópot veszel akkor az a célszerű mivel a cél szentesíti a eszközt! Javaslom,hogy kis dobósúlyú botot vegyél élvezetesebb vele a fárasztás és rugalmasabb is.
Akár,hogy döntesz sportszerű módját választod a horgászatnak!
2013. 12. 28. 19:02.0
madred Sziasztok!

Kartal :
Nem nagy dolog, csak kocsi foglalt, motor nincs viszont tömött buszok vannak. Egy hátizsák pont elég egy szákkal és egy bottal.
Feri:
Igen én is kicsit tartok attól, hogy mivel teleszkópos így túl merev lesz de csukához kell a 10-40 g .
Sügérhez meg talán még jó...talán.
2013. 12. 28. 19:51.0
Kartal Kartal adatlapja A tömegközlekedéshez nincs elég rövid bot. Így érthető, hogy "kicsi" kell. Én sem szívesen cipelnék magammal azért egy böszme botzsákot végig a peca alatt, hogy "biztonságosan" tudjam szállítani a botot a buszon.

A csukákhoz nem feltétlenül kell 10-40 g dobósúlyú bot. Bár ha méretes dolgokat szeretnél dobálni akkor elkelhet. A sügérezéshez már nem lesz jó a bot (max 10-15g).

2013. 12. 28. 22:33.0
chegevarga chegevarga adatlapja Szia! Én nem javaslom, hogy vegyél ilyet, legalábbis 2.4-est semmiképp. Aranyközépútnak tűnik, de igazábol semmire sem jó. Nekem is van egy, az mondjuk egy régebbi Energoteam-es President telespin, de kb. annyiért vettem mint amiket írtál. Most fogom elővenni mert eltörtem a 2.7-es jig-es botomat:(. Szóval: én is "tanuló" pergetőhorgász vagyok, anno ugyanazért vettem mint te, de hamar rá fogsz unni, egyszerűen jellegtelen és értelmetlen ez a 2.4-es méret, nem lehet vele jókat dobni, csak nehezebb támolygókkal, és egyébként is merev a könnyebb csalik jó vezetéséhez. Nem érezni vele igazán a gumihalat, könnyebb wobblert (6-10 g-ig). Vagy egyel kisebbet vagy egyel nagyobbat javaslok, nagyon függ ez attól, hogy hol és mivel horgásznál, gumihalazáshoz a 2.7-es már jó lehet, az elég hosszú ahhoz, hogy ne legyen a vége már túl merev és rendeset is lehet vele dobni. Kicsit túl lehet terhelni (max. 20 g) és egy pilkert, balinos mütyűrt elrepít neked 60-70 m-re is. A 2.1-est meg kell nézni, ha elég vékony, nagyon jó lehet UL-hez, könnyű wobblerekhez, mini körforgókhoz. Úgyis kelleni fog a 2 bot előbb utóbb:), de a 2.1-es tagosok szállítási hossza (kb. 1 m) kis komprumiszummal szerintem belefér egy buszozásba...
2013. 12. 29. 00:23.0
tarzan tarzan adatlapja Nekem volt 2 grafit tele botom. Az egyik egy Cormoran Black Star Tele Jet 45 (2,45m). Jó kis bot, amikor épp 1 darabban van, mert marhára szeret törni. 3 év alatt 4x tört el a spicce, mindig dobásnál, soha nem halnál.

A másik egy noname japán. 3 tagból áll és csúszógyűrűs. Ez a konstrukció miatt eleve sokkal strapabíróbb, soha nem is volt vele gond, szuper akció stb. Imádtam, mígnem egyszer beakadt egy ágba, én meg türelmetlenségemben rántottam rajta egyet... Azóta is fáj a szívem érte.

Amúgy asszem Mitchell-ből is van Privilege Tele.

Bár nekem az a tapasztalom, hogy karbon botokat nem szabad teleszkóposban vásárolni. Kompozittal meg nem jó pergetni. Az utazó botok szerintem bénák a maguk 5-6 tagjával. Szóval ez nehéz ügy...
2013. 12. 29. 16:46.0
gimmo gimmo adatlapja Béna bot nincs!!Csak béna kéz!!meg a tudatlanság!!!

Nyugodtan vedd meg és próbáld ki!!
20-60 gramos tartomány között mindenre jó!!!!Inkább compozitot nincs olyan sérülékeny!!Szó szerint a drága karbon botok szart sem érnek már utánna ha egy pici sérülés nem keletkezik a bot testen!!!
2013. 12. 29. 16:48.0
gimmo gimmo adatlapja még annyit!! minnél rövidebb botot veszel annál nehezebb vezeni vele egy csalit!!!!
döntsed el mi áll a kezedben a leg jobban!!
2013. 12. 29. 17:58.0
Koko Koko adatlapja Szia.
Teleszkóp bot nem való pergetésre,még akkor sem ha muszáj!!!

Amúgy kérdés az is hogy milyen terepviszonyok közt ,és mekkora távolságra akarsz vele horgászni.
Az marhaság hogy a rövid bottal nehezebb a csalit vezetni,csónakos pecánál pl felesleges 2,4m nagyobb bot.
Az sem mindegy milyen műcsalival szeretnél horgászni mert egy 60g bot nem éppen ideális a 5-10g plasztik csalikhoz.
Szóval első nekifutásra tudni kéne mire és mivel és milyen vizen is szeretnéd használni.
2013. 12. 29. 22:14.0
madred Köszönöm mindenkinek.
Írtam egy csomót a rendszer meg kiléptetett.
Csónakból nem horgásznék. Leginkább csatornán, patakon. Pár méter parttól partig.
A 240 cm még túlnyúlik az ágakon és a szemközti embert sem bököm orrba. 270 cm még talán jó.
Nagy súlyokat nem dobálnék. Közepes wobbler - kis twister tartomány. Célhal az ami beesik, max. kisebb csuka ( azért bírja az 50 cm-est is ! )
Munka után busszal irány a patak (tó) part és amíg kedvemből telik dobálni szeretném - - -ez a terv.

Tarzan. annak a japán csúszógyűrűsnek nem tudod a nevét ?
2013. 12. 29. 22:46.0
Feri Sziasztok!

Koko támogatom a véleményedet, én a Körösökön horgászom nem a gyönyörű Dráván,de én 10-20g-os botnál ott sem használok erősebbet. Hosszban a 2,7-3m-est kedvelem mivel jobb vezetni vele a zsákmányt. De csatornán jó a 2,4-es is de a teleszkópos tényleg merevebb.
2013. 12. 29. 23.0
chegevarga chegevarga adatlapja Szia!
Ami leírtál az alapján egyértelműen egy rövidebb UL 2.1 m-es bot lenne a jó szerintem, csatornán ritka a nagy hal és egy rövidebb, kisebb bottal egy kölyök csuka megaszkatása is élvezet:). Ha a partól húzós dobálni a terep miatt, akkor is inkább a rövidebb bot a nyerő, de én azért írom ezt, mert utálok oldalról vagy alulról dobni:). Vékony fonott főzsinór (0.08), és kevlár de inkább flourcarbon előke, azt szépen viszi a pici bot is. Szerintem gondolkodj el valami jobb mellescsizmán az lesz az igazi, mederközépből folyásirányba dobálni, de csak óvatosan...nemtom milyen mély ahova mész, én így nyomom a Sión, megvan a feelingje és a parti gazos, fás növényzet sem zavar, rádasásul tudsz húzni csalit kifele a belógó fák alól.:). Sajna ahogy többen írják kellene egy másik bot, ha más a hely és a módszer. Én most egyébként elgondolkodtam egy 2.7-es vagy 3.0-as boton azok közül amiket írtál, Dunára, tóra, süllőzni, csukázni, partról.
2013. 12. 29. 23:51.0
Magnum97 Hát én azért ezt a rövid bottal nem lehet jól vezetni a csalit, ezt kétlem..:)
Az nem a bot hossztól függ. Pl egy 3 méteres bottal nyűg egy popper megszólaltatni, sőt fárasztó is...!
Tele botot nem vennék. A 2, 40 hossz univerzális lesz neked.
Szerintem a célhalaidnak 10-40 20-50 grammos dóbósuly bőven elegendő.
2013. 12. 30. 07:51.0
Koko Koko adatlapja Sziasztok.
Ha patak akkor meg pláne elég bőven egy 2,4m valami max 50g felső tartományú bot,bár nekem nincsen de a csapattársam az valami 2,1m talán 5-25g bottal dobál és a 6kg süllőt simán megfogja vele.(és ráadásúl általában több halat fog mint én,vagyis jobban vezetheti vele a műcsalit)
Vagyis ha 2 részest veszel az max 1,2m szálítási hossz ami nem hinném hogy gondot okoz a buszon.
Sajnos a kényelmi szempont sokszor nincs összhangban a megfelelő felszerelés igénnyel!
Mint írtam annó én is 3 részes botokkal bojliztam a szállítás miatt,aztán a sok hátrány miatt rákényszerültem a 2 részes botok megvásárlására.


2013. 12. 30. 09:56.0
tarzan tarzan adatlapja madred: nem tudom, valami prototípus bot lehetett, mert semmi infó nincs rajta.

Szerintem is elég a 2.10. Az már elég szállítható méret kétrészesben. Ha végképp nem akarsz letenni a kisméretű teleszkóposról, akkor csakis Cormoran Tele, mert az egész a nyéltagba csúszik (kb.50cm). Van belőle kompozit verzió is, Profiline Tele Jet néven, de ettől egetrengető akciót ne várj (cserébe viszont olcsó és nyúzható). Sajna a magyar Cormoran terméktámogatás a nullához konvergál, így szerintem csak akkor tudod kipróbálni, ha rendelsz valahol egyet, mert a boltok nem tartanak teleszkópos pergető botokat. De ha valaki tud egy Cormoran bemutatótermet, szóljon.
2013. 12. 30. 23:48.0
madred Köszönöm a válaszokat !
Tarzan, akkor belefuthatok a spicc törésbe én is, ha cormoran botot veszek ?
2013. 12. 31. 09:43.0
Koko Koko adatlapja Sziasztok.
madred a Cormoranak van kimondottan teleszkópos pergető botja a BLACK STAR néven futó széria.
Ebben a szériában találhatsz 2,15-3,05m ig 10-40,20-60g dobótartományban botokat.
Viszont BLACK BULL néven vannak 3 részes pergető botok is .
2013. 12. 31. 15:25.0
tarzan tarzan adatlapja madred: minden bottal belefuthatsz spicctörésbe. Tudni kell, hogy bár a karbon botok igen nagy erőkifejtést képesek elviselni, a legapróbb sérülés könnyen a bot végét okozhatja. Eleve egy teleszkópos boton sokkal nagyobb terhet kell elviselnie a spiccnek, hiszen nem egy mondjuk 120 cm-es bottagon oszlik el a terhelés, hanem a felső 30 centis tagon. Másrészt ha egy teleszkópos botra szennyeződés, mondjuk sár vagy homok kerül és úgy csukod össze, az óhatatlanul össze fogja karcolni. Pár tili-toli és kész a baj. Cserébe viszont, ha már össze van tolva, a sérülés kizárt. A kompozit jóval igénytelenebb.

Ahogy mondtam, az összes törésem dobásnál történt, tehát úgy tűnik, hogy az ellenkező irányú, hirtelen mozdulatokat nem tudta tolerálni. Aztán nem kizárt, hogy sérült volt, bár nagyon vigyáztam rá. Ha nem lett volna annyi törésem, tiszta szívből ajánlanám, mert szép, praktikus, könnyű és élmény vele horgászni, de így csak azt tudom mondani, hogy csak óvatosan vágj bele. Egy biztos, hogy ennél kifinomultabb karbon tele spin botot nem fogsz kapni. Még a kompozit verzióját megszagolgathatnád előtte, az nekem kimaradt.
2014. 01. 05. 12:56.0
lasta lasta adatlapja Hali.. Én a kétrészes botomat ilyen csőben vittem (lsd: link). A busz utánfutójában rádőltek a csomagok, meg se kottyant neki. Szerintem ezt simán lehet kézben, tömegközlekedési eszközzel is szállítani. 2,4-es botnál kb 130 a cső szállítási hossza. Tudom, hogy macera a tokot cipelni horgászat közben, de valamit valamiért. Én a telós botokat nem preferálom pergetősdinél. Ha ilyen szállításra kerül a sor, akkor egy 10-30g-os két részest viszek magammal. A 6g wobit is jól tudom dobni vele, és még könnyebb jiget is használhatok hozzá. Ez tulajdonképpen a kompromisszum botom :-D

http://ajkaviz.hu/szerelvenybolt/browse/64-pvc-cs-kge-lefolyocs.html?sef=hc
2014. 01. 07. 22:18.0
madred Köszönöm a tanácsokat !

A teleszkópos kivitel mellett maradok de a dobósúly határt lejjebb viszem kb. 5 - 25 g ig.
Jó lenne 10 ezer alatt megúszni, de compositból "normális", nem bumfordi nem, létezik, azaz én nem találtam.
Marad a karbon.
2014. 01. 08. 11:53.0
tarzan tarzan adatlapja Javaslom ezt: http://rodfinder.com/telescopic_fishing_rods

De nem lesz könnyű dolgod. Sokat már nem gyártanak, itthon nem árulnak, aranyáron tudsz csak behozatni stb
2014. 01. 08. 11:56.0
Magnum97 Én is ajánlok valamit..:
http://aprod.hu/hirdetesek/?q=teleszk%C3%B3pos
http://aprod.hu/hirdetes/express-tele-spin-5-reszes-teleszkopos-horgaszbot-ID1x4BR.html#bdd7f38bc5
Ott a mester vedd fel vele a kapcsolatot egy próbát megér.
2014. 01. 08. 11:59.0
Magnum97 http://aprod.hu/hirdetes/usa-stik-6-reszes-felujitott-horgaszbot-ID1x4vb.html#4f1a5df6f5
http://aprod.hu/hirdetes/horgaszbot-javitas-es-eladas-ID1qerR.html#4f1a5df6f5
http://aprod.hu/hirdetes/teleszkopos-horgaszbot-orso-ID1KVtn.html#bdd7f38bc5

Meg még amit kikeresel és tetszik,vannak kicsibe szállíthatóak..:)..!
2014. 01. 09. 05:05.0
Kartal Kartal adatlapja Én is linkelnék pár lehetőségről:
CORMORAN Carbo-Star XT Tele 30 5-30g 2,40m

Mitchell PRIVILEGE PRO T-210 8/25G SPIN 2,10 m

Maver TOTALITY TELE SPIN 8FT 5-35g 2,40 m
2014. 01. 09. 10:26.0
lasta lasta adatlapja És ha nem sajnálod a zsét, akkor itt egy kis finomság:

http://www.fishingimport.com/noticia/deps/sidewinder-carrying-model
2014. 01. 09. 12:21.0
gimmo gimmo adatlapja Üdv!!

Ejha!!!

Vannak itt választékok!!!
Még,hogy nem jó a teleszkópos pergetni!!

JÓJAZ!!!

:-DDDDDDDD
2014. 01. 09. 16:29.0
Koko Koko adatlapja Azért mert van választék,még nem jelenti azt hogy jó is:-)))
2014. 01. 09. 20:30.0
lasta lasta adatlapja Én megértem a kollégát, míg nem volt kocsim én is közlekedtem a tömeggel, és az egomi buszt marhára tele rakták a népek akkor még. Szóval kompromisszumnak jó a telós, ha pergetni nem is annyira.


Gimmo: Nem láttalak mostanában a Dunán. Nem jársz ki?
2014. 01. 10. 06:40.0
gimmo gimmo adatlapja lasta szia!!

Pedig jártam ki a molóhoz elég sokat!!Csak a menyusok valahogy leálltak!!
2014. 01. 10. 22:56.0
gimmo gimmo adatlapja Nya akkó felteszem a kérdést!!
Miért nem jó a teleszkópos!!

Nekem a véleményem a leg univerzálisabb!!!

Könnyü!!
kis helyen elfér!!!
lehet vele fenekezni!!
Úsztatni!!
Pergetni!!!!
Na meg sok mindent!!

Másik kérdésem volt aki látta kb 25 éves teleszkópos 2,70-est igazi monstrum amivel mindent meg lehet oldani!!

Háá FIUK!!!

Ez már nagyzolás vagy nagyképüség (tisztelet a kivételnek!!))
2014. 01. 11. 20:12.0
Koko Koko adatlapja Sziasztok.
És ami még lényeges minden botnak a leg gyengébb pontja a tagok toldásánál van,na már most egy teleszkóp botnál van belőle bőven.
Bármennyire is odafigyel az ember a toldásoknál(szét és összerakáskor) kopik az anyag,ezáltal vékonyodik.
Nem véletlen hogy azok a botok amik komoly erőhatásoknak vannak kitéve 1 azaz 1 részből állnak + a nyél rész ami toldható a bottesthez.
A sok tag mind bedobásnál,mind a hal fárasztásánál hátrány.

Az eredeti témához visszakanyarodva ,nem hinném hogy egy 2,4m vagy 2,7m bot szállítása buszon olyan hatalmas problémát jelentene,persze ez csak az én magán véleményem!
2014. 01. 11. 20:13.0
Koko Koko adatlapja Gimmo a mai modern 2 részes botok lehet hogy könnyebek mint a teleszkóposak!!!!
2014. 01. 11. 22:25.0
lasta lasta adatlapja Nem csoda, ha ebben a kánikulában leállnak a menyusok. Ma a Szőnyi holtág aljánál voltam, és sücizés közben keszegek és márnák ugráltak előttem. Persze ezeket is lehet fogni telóssal. :-D
2014. 01. 12. 07:31.0
Tibke Tibke adatlapja Szia mindenki!

Szerintem Gimmonak igaza van.
Nem értem, hogy miért gyorsabb összerakni egy 3-részes botot, mint egy teleszkóposat. PL.: egy feeder-nél le kell szedni a szereléket, egy létrára tekerni, majd szétszedni tagokra...., Egy telós botnál összecsukom, a horgot beakasztom a megfelelő helyre, és kész. Nekem van egy 10-12 éves 2,7-es cormoran botom, sosem "állt be" és fogtam már vele jó pár halat, el sem gyengült, azóta is pecázok vele úgy mint 10 éve.
Félreértés ne essék, attól még szeretem a feedert, de sokkal macerásabb, jobban kell rá vigyázni!
2014. 01. 12. 10:19.0
gimmo gimmo adatlapja Üdv Uraim!!

A tanácsot kérő egyértelműen le Írta,hogy UTAZÓ!!
Ha már tömegközlekedéssel tudja meg oldani a teleszkópos botoknál nincs jobb!!!Egy kisebb fajta sporttáskába belefér!És elmehet világ körüli túrára!!!!És nem kell hozzá utánfutó!!!
Én is azt vallom,hogy jobbak a kétrészesek,de ha én is olyan helyre megyek akkor nem az az első amit leakasztok a falról!!!Pedig van miből válogatni!!
De amint elnéztem lasta linkjét az a DEPS azért biztos hogy ütős lehet!!!
Egy biztos!! Olyan kompromisszumot kell kötni a saját agyban,hogy ha kimész ne csalódj!!
2014. 01. 12. 14:30.0
Koko Koko adatlapja Sziasztok.
Tibke akkor a telefeedert neked találták ki:-)))))


Amúgy egy kínai cipőt is fel húzhat az ember a lábára csak kérdés hogy meddig bírja és a célnak megfelel e!
2014. 01. 12. 17:48.0
Tibke Tibke adatlapja Milyen vita?
Olvasd el, hogy mennyi felkiáltó jelet látsz a mondataim végén.

Én a botok szállításáról írtam, a teleszkóposat pedig tapasztalataimra hivatkozva mertem szóvá tenni.
De ennyi okos ember mellett már meg sem merek szólalni.

Nem Koko, a telefeedert nem nekem találták ki.
A Kínainak meg ha adsz pénzt, akkor jó cipőt is tud csinálni.
Kicsi pénz olcsó cipő, sok pénz jó cipő. Nem olyan ügyetlenek a Kínaiak. PL.: Puskapor, selyem...
2014. 01. 12. 19:01.0
Laci0530 Laci0530 adatlapja Amúgy ma már szinte mindent Kínában gyártanak...Sokszor ugyanazon a gyártósoron az eredetit és a hamisat is...XD
Ugyan nem pergető bot, de pl én tavaly vettem egy Manta telematch-et 4000-ért használtan és tökéletes számomra mólópecához a Balatonon. Imádom azt a botot, nyaralni találták ki számomra:)
2014. 01. 12. 20:27.0
Koko Koko adatlapja Tibke azért pénzel mindent nem lehet megoldani,főleg a kínai cipők minőségét nem:-)))
2014. 01. 12. 20:31.0
Koko Koko adatlapja Laci a 3 részes match botjaimat én is lecseréltem telematch ra,igaz 1 telemach árából 2/5 3 részest vehettem volna.
Igaz ezekkel nem is merek nyáron az etetésen pecázni mikor megjelennek a jó amurok!!!
2014. 01. 13. 11:21.0
madred Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm ismét, hogy hozzászólt a témához.
Értem,hogy némi vita kerekedett a teleszkópos botok körül, de én vagyok olyan megátalkodott, hogy azt fogok venni.
Én csak tanácsot szerettem volna kérni ( és kaptam is ) hogy a sok "rossz" közül melyiket vegyem.
RON THOMPSON Tyran N-Series Tele 8'''''''' 240cm 5-20g tűnik
a legjobbna - összetolva 51 cm, 5 - 20g dobósúly , 240 mm ( cirka 12000 ft) A kérdés hogy ezekkel a paraméterekkel van-e jobb?

üdv.
madred
2014. 01. 15. 07:13.0
tarzan tarzan adatlapja Így látatlanban nem lehet megmondani. Papíron stimmel. Aztán, hogy az életben hogyan fog szuperálni... majd írd ám meg! :)
2014. 01. 15. 18:36.0
Koko Koko adatlapja RON THOMPSON 2 részesben elég jónak tűnik,lehet hogy telósban is megfelelget majd a célnak.
2014. 01. 18. 04:34.0
Tibke Tibke adatlapja Sziasztok!
OK!
Mellélőttem, elismerem sokakkal ellentétben!
Csabrix! Vitát nem feltételeztem, de azért köszi, hogy te jobban tudod mit is gondolok. A kedvedért leírom, habár félek, hogy ezt is kimagyarázod. Gimmonak igaza van= Így van Gimmó jól mondod. Pont. Nem érek rá ilyen hülyeségekre, nem állandóan itt ülök a gép előtt. :))
2014. 01. 19. 16:32.0
Tibke Tibke adatlapja Tudtam, hogy nem hagyod ki az okítást.
És még nyelvtanra is tanítasz...... Bocs, hogy bátorkodtam bármit is írni. Veled ellentétben beismertem a hibámat, de ilyet te sosem tennél, hiszen neked mindig igazad van.
Elnézésedet kérem csabrix főisten.
NEM VAGYOK HOZZÁD MÉLTÓ!!!!!!
2014. 01. 27. 20:39.0
madred Sziasztok!

Erről a Berkley botról mi a véleményetek ?
http://www.bestfishing.hu/index.php?content2=termek_kiir&termek_id=
4031388041&page=0&szint1=Horg%C3%A1szfelszerel%C3%A9s&szint2=
Horg%C3%A1szbot&szint3=Teleszk%C3%B3pos+botok&szint4=
BERKLEY&termek_neve=Berkley%20ROD%20LIGHTNING%20SHOCK%20T-2,44m%203/15%20SPIN&list=
termekek_listaz&search=&brand=&rendez=&price_from=&price_to=&szin_keres=
&meret_keres=&t_keres=&csoport1=&csoport2=
&csoport3=&thumb=berkley_1280322.jpg&rendez=

Eddig amúgy egy Shimano catana boton gondolkodtam,de csak 210 hosszban volt kis dobósúlyú raktáron.
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz regisztrálnod illetve be kell jelentkezdned.

 

Belépés
E-mail címed:

Jelszó:


Elfelejtettem a jelszavam

REGISZTRÁCIÓ
ATTRACTIVE T-MATCH ALLROUND bot
ATTRACTIVE T-MATCH ALLROUND bot
A match technikával elérhető leghosszabb dobásokra alkalmas
DIAMOND STEEL WIRE, befűződrót
DIAMOND STEEL WIRE, befűződrót
FINGER PROTECTOR, ujjvédő
FINGER PROTECTOR, ujjvédő
Nagy távolságra történő, nagy erőhatást kifejtő dobáshoz

 

Címkék:

 tele csavart horog kukaccal   horgászmûsor   FOX Warrior ELITE   fox rx kapas jelzo   Baross Gábor HE    szunyog horg   MILO Milo Super   fish   SHIMANO Force Master TE 600-300   twisterező hely   majláthpusztai tó   Dyno   Karácsonyfoki    palamida   horog süllõhöz   bugyi fogas tó   harcsázo fonotzsinorok   bukkano   szegvári holt tisza   Anyácsatavi   dunai ingola   tiszai halak   sajópetri bánya tó   szounális tábla 

Vissza a főoldalra - Impresszum - Adatvédelem - Copyright - Kapcsolat - Média ajánlat - Hibabejelentés - Honlap térkép