Profi peca!

Láttam egy filmet!



Láttam egy horgászfilmet ahol a profi több szép halat fogott. Végeztem egy kis számítást. Amit meg kéne vennem, hogy sikeres legyek 5110 Ft. És ez csak az etetõanyag, és csalik!!!! Persze benzint még nem számoltam. Vicc! Kinek mi a véleménye?

54 hozzászólás

Hozzászólások

2012. 11. 28. 08:22
Á, attól még nem fogsz halat. Még százezrekért venned kell hozzá felszerelést, ministéget és rodpodot is.

Ja az időgépet kifelejtettem, ami kicsit segít abban, hogy a kamera előtt már 15 db kétkilós dévér verdessen a szákodban.

:)
2012. 11. 28. 09:12
:-D Tarzan telibe.
2012. 11. 28. 09:15
Szia Tibke , számold hozzá, hogy fizetned kell még valakit, hogy előtte 1 hétig etessen neked + a halkaja, + extra lóvé a tógazdának, hogy védett helyen pecázhass :)
2012. 11. 28. 16:15
tarzan!!
"ministéget és rodpodot"

Mi köze van a halfogáshoz!!
Vagy szerinted százezrekért kell venni cuccot,hogy fogjál valamit!!
Na látjátok!!
Sokat tanulhatnátok a nemzetiségektől!! mert azok legalább tudnak is valamit még ha mogyoró nyél van a kezükben!!
És ti a nagy talicskások arra vagytok büszkék,hogy hány százezer a trágya a talicskába való!!!
Tarzan az idén sikerült kiharcolnom egy hét szabit de nem 15db dévér volt a szákban!! hanem 150!!!Tarzan te valami bilihorgász lehetel!! ilyen profi módon űzöd!!!Mert oda lehet szégyelsz lemenni mogyoró nyéllel!!
ÁÁÁ na hadjuk!!!

2012. 11. 28. 16:16
Szia Tibke!!

1 mázsa szemes kukorica is csak 6000 ft!!azt ha ledarálod leforrázod fél évig minden nap folyamatosan szórhatod a helyed!! és biza fogsz is rajta annyit,hogy nagyon sokat!!
2012. 11. 28. 16:42
gimmo, könyörgöm, IRÓNIA! Isten bizony volt egy megérzésem, hogy ki fogsz osztani, pont ezért direkt tettem még egy smiley-t is a mondandóm végére. Jáááj! :)
2012. 11. 28. 16:44
tarzan figyeltem!!
De ne akard,hogy leirjam pontosan mit is gondolok!!

2012. 11. 28. 16:52
Á, én inkább megvárom, hátha benéz ide Takács Robi vagy Koko vagy Csabrix (az a pár ember, akiknek talán adsz a szavára) és megment engem :)
2012. 11. 28. 17:16
tarzan!! szerintem Robi leirja neked biztos legalább a felét amit én is akartam!!
2012. 11. 28. 18:04
Kár, hogy a mogyorónyél végén többnyire emelőháló van... az meg ugye nem horgászat! :D

Szeretnék azt a látszatot kelteni, hogy csak "drága" a jó, s csak azzal lehetsz sikeres. Hogy ez mekkora átverés, mint minden reklám!
2012. 11. 28. 18:35
Gimmo :) ...a Tarzan poénból írta :))), de elviekben teljesen egyet értek veled. Látom régen vettél kukoricát , mert már min 9000/q :)
2012. 11. 28. 19:27
Udv urak!

:):) Tarzan! Kifelejtetted meg a csipogos kapasjelzot,a horogkoto gepet,dobashoz az ujjvedot,a gyari elokeket,meg a talicskat:):):)meg a 80kg boilee-t:):)
Amugy minden ok,csak Gimmo felreertette a poent:):)De jot mulatunk:)Abban viszont igaza van ha szemes anyaggal etetsz egy-ket hetig,pl buza, az meg is hozza a magaet.
2012. 11. 28. 21:13
Köszönöm, hős lovagok, hogy a felmentésemre megérkeztetek :)

Hát igen, szép hosszú a lista. Az én személyes kedvencem a bojlis ágy, laptoptartóval :)

Nyáron egy tavi pecánál nagyon durva élményben volt részem. Akkor tudtam meg, hogy van olyan kapásjelző, ami dallamot csipog. Az egyik öregúrnak olyanja volt és minden rándításkor újrakezdte a Für Elise-t. Mivel soha nem ért időben a bothoz, fél napon át hallgattuk...
2012. 11. 28. 21:39
Tarzan!
A fur elise helyett jatszhatta volna pl a nagy ho-ho horgaszt:):)
2012. 11. 29. 05:05
Pont ezt szerettem volna szemléltetni, Azért is írtam le az etetőanyag árát! :) Gimmo jól mondja ennyi pénzért egy szezont majdnem végigpecázok. :))
2012. 11. 29. 20:01
Mindig elcsodálkozom a talicskával közlekedő, 2 óra hosszáig szerelgető horgászokon. Én ha 5 órára leérek a horgászhelyemre, 5 óra 10-kor legkésőbb horgászom. És tök jól elszórakozom egy 4-es spiccbottal is néha és a fene vinne le lap topot horgászni, hogy közben egy ágyon "dögölve" várjam a nap halát. ...néha még a mobilom is otthon hagynám legszívesebben, hogy csak a halakkal legyek.
Für elise...:) ez tetszik...Az szokott még nagyon jó lenni , amikor egy "intenzív" tavon a keszegek meg a kárászok csipogtatják a kapásjelzőt (a horgon persze csonti, kukorica v. pufi), és csodálkozik, hogy ugrál folyamatosan. Mert elhiszi, hogy ettől fog nagy halat, ahelyett, hogy bámulná a hagyományos csipeszes jelzőt, ami szinte minden apró rezdülést közvetít.
2012. 11. 30. 18:54
Sziasztok.
Azért azt tisztázzuk,vannak bizonyos módszerek amiknek kelléke pl az elektromos jelző bottartó állvány vagy a fent említett MINISTÉG:)
Az más tészta ha valaki nem arra használja az eszközöket amire ki lett találva fejlesztve.
Nem értem ezt az ellenszenvet,mi a gond ha székben,fotelben vagy ágyban várom a kapást?
Ha valaki hát én igazán mindenféle módszer szerint pecázom.
Ha kell napokat ücsörgöm a csónakban ,ha kell több kilométert sétálok miközben pergetek.
Teljesen mindegy hogy tavon vagy folyóvízen horgászik az ember,egyik sem nehezebb vagy külömebb a másiknál.
Viszont ha tehetem és a módszer amivel horgászom azt lehetővé teszi szívesen fetrengek a sátorban az ágyamon.
Nem a módszer vagy a víz típusa miatt lesz valakiből jó horgász,és nem is csak a kifogott halak mennyisége tesz valakit jó horgásszá!!!
2012. 11. 30. 19:10
Hát kb én is így vagyok!
2012. 12. 01. 01:18
Koko!
"egyik sem kulomb a masiknal,,
"es nem is a kifogott halak mennyisege tesz valakit jo horgassza,,!

Ha valaki ismer minden modszert,horgaszik is minden modszerrel, de halat nem fog,akkor mitol jo horgasz???
A neten szerzett elmeleti tudasatol??? Az eredmenyesseg bizonyiteka az, ha fogsz is valamit,nem csak tudod hogyan kellene fogni. ....szerintem...
2012. 12. 01. 06:15
Hát, kicsit elmentünk másfelé, de nem baj! :))
2012. 12. 01. 06:38
Ha halradar nélkül ránézel a folyóra, amibe csak a teremtő és nem a tógazda tesz halat, és tudod, hol, milyen fajt keress, netán még fogsz is azzal a módszerrel, amelyet hosszú idő alatt tökéletesítettél a folyó segítségével, akkor jó horgász vagy. Mindegy, mi van a kezedben, ha halat tudsz vele fogni. A hal nem olvassa el a botod márkáját, szerintem nagy ívben tesz rá..:-)))
Üdv
2012. 12. 01. 07:42
Nem is a halnak fontos, hogy tudjon olvasni. A horgásznak kell tudni, hogy képes-e a felszerelésével egy komolyabb halat is kifárasztani. Bizonyos helyzetekben a jó felszerelés (itt mos nem csak a drága cuccokra gondolok) meghatározza, hogy meg lesz-e a hal, vagy csak jól megtép!

A jól megválasztott végszerelék&csali&etetés, azért fontos, hogy legyen kapásunk. Ezek után válik értékké, hogy mit tatunk a kezünkben fárasztás közben. Lágy botokkal nem tudod irányítani a halat. Ha túl merev bot, és az orsó fékje is letapad, leveri magát a hal, vagy elszakítja a zsinórt.

Összességében fontos az eredményességhez, hogy legyen tapasztalata a vízről, megfelelő felszerelése, és kitartása a horgásznak! Önmagában egyik sem ér semmit...
2012. 12. 01. 16:09
"és nem is a kifogott halak mennyisége tesz valakit jó horgassza,,!


Értem ezt arra hogy attól mert valaki mázsaszám fogja a halat nem biztos hogy JÓ HORGÁSZ!!!

2012. 12. 01. 16:13
A mai modern felszerelésekről meg annyit hogy 15-20 éve is meglehetett fogni a kapitális halak,pedig azóta hatalmasat fejlődött a technika a horgászat terén!!
2012. 12. 01. 18:55
Ja hatalmas fejlodesen mentek at pl a horgaszorsok......

...a femet felvaltotta a muanyag:):):)
2012. 12. 01. 19:20
Bocs de az grafit,az meg ugye nem műanyag!!:)
2012. 12. 01. 21:33
Én ettől függetlenül jobban kedvelem a fémházas orsókat! Sokkal tovább tartanak.
2012. 12. 01. 21:57
2012. 12. 03. 20:09
Koko!
ommagaban a grafit valoban nem muanyag.
vegyel mar a kezedbe egy grafithazas orsot,szerinted mibol van??mivel keverik a grafitot?
2012. 12. 05. 16:40
Nem az a lényeg,mi van a grafitban amitől nem lehet eleve műanyag???

Amúgy vannak olyan grafitházas orsók amik vannak olyan strapák mint a spiáter(ami ugye nem teljesen fém) orsók.
2012. 12. 05. 21:52
Koko! nem a grafitban mi van,hanem miben van a grafit!!!! ugyanis a grafit van sokkal kissebb aranyban.

A spiater meg nem erdemel emlitest sem.annal az is jobb lenne ha fabol faragnak. en pl aluminiumhazas orsokra gondolok,aminek a belseje is min bronz.pl banax,ryobi,quantum, szerintem az ilyen szerkezetu orsok produkaljak a minoseget.Manapsag rengeteg orsot latni a boltok polcain,csak sokan aszerint vesznek orsot,hogy melyik a mutatosabb,es sajnos tizbol het bovli.Aztan utana hordjak javittatni. Nemelyik szep nagy,8-9000-es,aztan egy jobb harcsanal kezedbe marad a hajtokar.
2012. 12. 06. 07:20
A ''80-as években az átlag jövedelem úgy 4-5000 Ft volt. akkoriban egy jobb "márkás" orsót v. botot 2-3000 Ft-ért lehetett kapni. Ha ezeket arányokat veszem figyelembe, akkor most 40-50.000 Ft-os orsókat kellene ahhoz venni, hogy minőségről beszélhessünk. Akkoriban is volt az olcsó és "eldobható" cuccokra kereslet, de azokat nem emlegetjük... mert már eltűntek.

Ezzel nem szeretném azt sugallani, hogy csak az jó ami drága. csak arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy a mai gagyit cuccokat azokhoz a régi termékekhez hasonlítsunk, amit akkoriban is gagyiként árultak...

Ha volt ilyen!

Abból az időszakból van pár Shakespeare orsóm, amik még most is megállják a helyüket, a most kapható orsókat nem tudom milyenek, de nem túl bizalom gerjesztőek...
2012. 12. 06. 13:03
Nekem is van pár régi Shakespeare meg Silstar cuccom abból az időből. Kicsit viharvertek már, de ugyanúgy használom őket, sőt, a kedvenceim.

Az új Shakespeare-ek ellenben gagyik, nagyon ráálltak a combo gyártásra, szóval az alkalmi pecásokat célozzák meg javarészt. Azoknak meg mindegy, hogy 10 horgászat után kipurcan-e az eszköz. Bár az Ugly Stik sorozat jónak tűnik...
2012. 12. 06. 17:24
Shakespeare-ben Magyarorszagon valoban gagyik vannak, Otezerert senki ne varjon csodakat.de ha korulnezel az usa-ban kaphato modellek kozott,ott akadnak igencsak profinak mondott darabok is.De nem hiszem hogy egy Energo team pl jobb lenne,annyit tud a bovli shakespeare is. Igazabol az a bosszanto,hogy a mai draga orsokbol is sok bovli van.Pl par evvel ezelott vettem ket tica-t darabonkent kb 25-ezerert,es mindketto elpusztult egy ev alatt.Az egyiknek a visszaforgasgatloja adta meg magat,a masiknak a dobemeloje fekudt ki.Igy aztan vettem regi ryobikat (amik vadi ujak,csak nem voltak hasznalva meg) es megszunt a gond orso ugyben.Fembol van,bronz a belseje,es egy csonakot is elhuznak vele.ezekbol van 10-estol 50-esig minden meret,nem hiszem hogy ujakat kell venni az elkovetkezendo tiz evben.
2012. 12. 06. 17:59
Robi-Robi,pedig a te arany ryobi orsóid is spiáterek!!!!!!
2012. 12. 07. 00:30
Koko!
az MX szeria is aluminium ontvenyhazas az meg ugye nem spiater.
A Dx powerfull szeriam pedig full aluminiumhazas.

Te allitolag gepeszmernok vagy,neked ezt tudnod kene.
2012. 12. 07. 18:14
Robi a spieter az szerinted minek az ötvözete????????
2012. 12. 07. 20:59
Koko!
tudtommal cink,es aluminium,amit mas femmel kevernek kis mertekben,hogy szilardabb legyen.Ha megkarcolod,szurkes szinu.

a tiszta aluminium ontveny karcolaskor elenk fenyes szint mutat.pl ebbol gyartjak a Ferrari motorblokkjat is tobbek kozott.

direkt megkarcoltam a Ryobi hazat,nem szurkes szinu.
2012. 12. 08. 10:27
Pedig az is spiáter!
Sőt már 20 éve is az volt:)))
2012. 12. 08. 21:04
Koko!
majd kuldok belole mintat:):) husz eve nem tudom mi volt,mert ezek harminc evesek.:):) hol lesznek a grafit orsoid harminc ev mulva??
2012. 12. 09. 14:21
Robi most is vannak 25 éves grafit orsóim!!!
És a kicsi aranyosan nem hinném hogy 30 évesek lennének!!!!
2012. 12. 09. 14:22
aranyosak!!
2012. 12. 09. 14:25
Ja a gyártás kezdete 1985!!:)
2012. 12. 10. 00:10
1985:):):)
eloszor volt a ryobi 22,23.33,222,233,333. csapagy nelkul.
1980-as szeria MX 10.20.30.40.50 ball bearing szeria
Sx 1,2,3,4,5,
GX 10,20,30,
Dx powerfull no1,no2,no3 Mar akkor harom csapagyasak voltak,precizios fekkel. ezek voltak 1984-ig
1985-ben mar automata tulporgesgatloval szerelt multikat gyartottak:):) Ryobiek akkoriban husz evvel elore jartak a tobbi orsogyartoktol. ok raktak eloszor orsoba csapagyat!!!!!!
es a kulsodobos orso is az o talalmanyuk.
abban az idoben egy orso volt ami ugyanazt tudta,az Olimpic.
amit szinten a ryobi gyartott.
Ma is odamerem tenni egy banax,vagy penn melle a powerfullt,tudja ugyanazt mint azok.
2012. 12. 10. 00:11
Bocs,Gx 40,es 50 es is volt.
2012. 12. 10. 05
Robi: tudsz valamit a régi Shakespeare Alpha szériáról? A múltkor vehettem volna bagóért egy 70-est, soha nem volt használva. Harcsázni szerinted?
2012. 12. 11. 19:47
Sziasztok.
Robi az MX szériát 1985-től gyártotta a Rioby.
Neten megtalálod én sem magamtól tudom:-)
2012. 12. 11. 19:50
tarzan bár nem engem kérdeztél de a Alpha az nem csak orsóban hanem botban is nagyon jó!
Szerintem bátran használhatod az általad említett orsót,nekem a mai napig teljesen jól üzemelnek a SILSTAR orsóim amik szintén azokból az időkből valók.
Gimmo tudná pontosan megmondani ,de neki adtam egy Shakespeare orsót amit ma ma is használ és az is minimum 30 éves.
2012. 12. 11. 21:27
koko!!
de a mai orsókat ahogyan elnézem egy sem fog annyit kibirni!!A mai napig is használom a 70 es zsinorral!!

tarzan nekem van egy Shakespeare Alpha orsóm 60-as de nagyon ütős orsó és erős!!!Robitól kaptam!!nyugodtan lehet vele harcsázni!!
2012. 12. 12. 00:15
http://www.ebay.com/itm/1981-vintage-Ad-Ryobi-fishing-reels-Series-Gear-/310449142193?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item484835f9b1

Koko! En nem netrol tudom amit tudok. Gyakorlatbol. Mindig is ryobikat hasznaltam,az elsot 1978-ban.Hidd el,nem mondasz olyan tipust,amit ne ismernek azota is. De nezd meg a fenti linket,ez egy 1981-es outdoor sportmagazin.Ott lathatod az MX szeriat is. az 1985-os gyartas az santit.
2012. 12. 13. 13:33
Köszi mindenkinek az Alpha-val kapcsolatos válaszokat. Sajna lemaradtam róla... egy állat voltam :(((
2012. 12. 13. 19:43
Tarzan!
az alpha-k ma is konnyen beszerezhetok,nem maradtal le semmirol:)
2012. 12. 14. 10:08
Persze, figyelni fogok ezentúl, de azért egy bontatlan, karcmentes, 70-es Alpha ötezerért elég ritka vétel szerintem :( Néztem az általad említett Ryobi-kat, azokért használtan harmincezer körüli összegeket kérnek az eBay-en.
2012. 12. 14. 18:46
Tarzan!
Valtozo az aruk,en ujakat szoktam venni,azok ugy 120-150 $ kozott vannak. Ha otezer volt az uj alpha,azt kesz bun volt otthagyni ennyiert.Ahoz tul jo orso:) ennyiert egy eurohold:):)vigor:):):)energo team:):) stb vackot kapsz.